WIZERUNEK

PROGRAM:

1. Jak nas widzą, tak o nas piszą.
Profesjonalna etykieta ubioru i doboru garderoby

Dotyczy zarówno kobiet jak i mężczyzn.
Równowaga pomiędzy własnym wyglądem zewnętrznym, rodzajem urody, osobowością, a rodzajem pracy, jaki wykonujemy. Najważniejsze jest to, abyśmy w swoim wizerunku byli rzetelni i przekonywający dla innych.

2. Doradztwo osobiste
Jak dobrze się czuć we własnej skórze?

Sesja konsultacji indywidualnych dostosowana jest do niecodziennych potrzeb każdego klienta. Opracowanie szczegółowej formy spotkań oraz ankiety pod kątem oczekiwań klienta.

Analiza sytuacji klienta - miejsce pracy, pozycja społeczna, wiek, zainteresowania - nakreślenie kierunku zmian, aby były efektywnym uzupełnieniem kompetencji oraz aby spełniły jego oczekiwania. Analiza kolorystyczna, korzystne kroje strojów, rodzaj uzupełnień, pokazy makijażu, które pokazują kierunek zmian w zakresie kreowania wizerunku danej osoby.

Analiza kolorystyczna wykonywana jest indywidualnie, w oparciu o specjalnie wyselekcjonowany wachlarz kolorów stosowany przy jasnym oświetleniu. Po wykonaniu analizy klient uzyskuje karnet kolorystyczny zawierający odpowiednią paletę barw dla swojego typu urody. Analiza jest podstawą i słowem wstępnym do zmiany, bądź kreowania wizerunku zarówno indywidualnego, jak i biznesowego.

Dzięki niej zdobywamy również odczucie znaczenia barwy w naszym życiu prywatnym oraz służbowym. Poszerzamy wiedzę z zawartości psychologii koloru. Proponujemy również zmianę fryzury, koloru włosów. Chcemy, aby zmiany w wyglądzie naszego klienta były dostosowane do specyfiki firmy, w której pracuje.


Efekty:
Znajomość doboru stosownej palety barw dla swojego typu urody oraz dobór odpowiedniej fryzury do różnych kształtów twarzy.

<<powrót do szkoleń

 
Copyright PROLOG 2005
projekt: CleanCutdesign.com